Sista droppen

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-04-18 . 10:46:44 - Allmänt - Direktlänk
hur är det ordsråket: droppen som fick bägaren att tippa över :S

Hoppas ni fattar vad jag menar. Jo så här var det, jag höll på att fixa med min nya design, ser ni helt ny, och så när jag skulle lägga in :D : smilisar :love: så tog jag bort nått och texten blev typ på ett annat språk och .... Så jag tog bort bloggen och startade snabbt en ny. Därför är alla inläggen borta. Och varför jag sa det där med droppen.. jo aa... ni fattar nog :blush: :bigeyes: hehe.

Men en gång för alla förlåt för min dåliga, dåliga upptadering. Nu har ni säkert tröttnat på att läsa om mina bekymmer. Så ses snart med många inlägg :)

HA DET GÖTT!! :cool:

Typ förr förra sesongen av top modell. Vampyr tema!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback