30 kategorier - en bild på någon jag gillar

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-07-19 . 18:23:37 - Allmänt - Direktlänk

Här kommer bilden på någon jag gillar (älskar)

  1. 10 faktan om mig
  2. Min familj
  3. Vad jag åt idag
  4. En vanlig vecka
  5. Mina vänner
  6. När jag kmr hem från skolan
  7. I min väska
  8. Vad jag tränar
  9. Längd, vikt, ålder
  10. Ett bra beslut
  11. Vad är kärlek?
  12. Ett ögonblick jag aldrig glömmer
  13. Bloggar jag läser
  14. Bild på mig för tre år sedan
  15. Något ingen (eller få) vet om mig
  16. Vad jag gör på fritiden
  17. En låt som väcker minnen
  18. Favorit plagg från garderoben
  19. Första kärleken
  20. Något jag vill ha mer än något annat nu
  21. Något jag är stolt över
  22. Favorit program
  23. Favorit plats
  24. Hur jag är som person
  25. En bild på något jag gillar
  26. Om jag fick en miljon
  27. Inom de närmsta åren
  28. Framtids drömmar
  29. En tanke
  30. Den här månaden 

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: hihi, okej men då fixar jag det :) ska absolut göra det så fort jag hinner! Men förhoppningsvis ska det vara lite lugnare den här veckan, fast det sa jag senast också hehe.. Men ska somsagt försöka fixa det så fort jag bara kan :D

2011-07-20 @ 03:42:18
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback