Hemsökt - det nionde kortet

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-07-01 . 12:47:46 - Böcker - Direktlänk

Läste just ut Hemsökt - det nionde kortet som är andra delen i Hemsökt serien. Den var ganska bra. Jag läste uti morse och började igår. Jag hann läsa ut den för att jag nt kunde somna, bokstavligen! Jag svettades som en gris. Men samtidigt vill jag nt sova utan täcke. Jag försökte sova men det gick verkligen nt. Tror jag läste i typ 2, 5 h. somna typ 2. Så det var kul :) (host, inte) :(n  Är sjukt trött nu.

Det typ spöregnar så det är ännu roligare. Kommer nog mest att sita vid datorn idag. Och kolla bloggar eller nått sånt. Sen kanske jag ska läsa lite. Imorn kommer mamma och Flo (vet nt om pappa kommer) Mamma har varit på kurs och flo på friidrotts läger. Men då ska vi bada iallafall. Det är 22- 24 på ytan och 17 -19 på botten. Så det är nice "D
   Nästa vecka kommer jag nog att vara på landet och sen åker jag hem på torsdagen för att förberada mig inför STADIUM SPORTS CAMP. Jag och min kompis Ebba (länk) ska dit. Det är ett läger i Norrköping (tror jag) Där vi ska träna basket 2 gr per dag och man får typ testa olika sporter och kolla på film och sånt. Skriver mera om det sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback