NYA SAKER

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-07-30 . 20:07:22 - Nail art - Direktlänk

Har varit i fjällen i 8 dar så har inte kunnat blogga, för det fanns ingen datorn där :( Men har köpt och fått massa nya nagelsaker. Har också gjort nya nageldesigner som jag tänkte vissa er nu. Min syrra har gjort 2 tutorials som jag ska vissa snart. Allt får inte plats i ett inlägg för då blir det jätte långt men visar lite :)


Jag börjar med 2 nya nageldesigns:

Jag har också börjat göra designs på lösnaglar:

Kommentera om ni vill se en tutorial på någon, dom är enkla :)
På vägen upp till fjällen så stannade vi på dollarstore och köpte akryl färger och 2 smink/nagel penslar: bilden är från denna blogg.


 

Så det var det:) berättar om vad vi gjorde i fjällen senare. Men kommentera om ni vill se en tutorial på något. Det är bara roligt:)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback