Varmt och skönt = perfekt :)

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-06-28 . 16:15:25 - Nail art - Direktlänk
guud vad skönt det är ute :D varmt och skönt. Gillar ni den nya designen? (om ni inte kan se den så tryck f5)
Jag har nt gjort den själv, utan det är sån där som man laddar ner. Försöker att "fixa" nån som vill och kan göra en snygg design till mig ♥

Målade mina naglar igår. Vet att bilden är HUR dålig som helst men tog den med webkameran så :)

p.s. Gå in på www.lackat.blogg.se hur bra blogg som helst :D plus att hon har länkat mig :)
p.s. 2 vill ni se en tutorial? För dom här naglarna är insperade av lackat.se
så jag kan lägga upp en som hon har spelat in:))

Kommentarer
Postat av: saggos

Har du gjort din design? Kan inte du visa hur man gör? fett snygg!

2011-06-28 @ 21:42:11
URL: http://saggos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback