som säkert många vet...

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-05-23 . 12:41:07 - Allmänt - Direktlänk
... så har jag ingenting att skriva om. men jag kan berätta stt jag fortfarande e sjuk, kul. I helgen låg jag mest i soffan och sov, iallafall i lördags. I söndags testade jag en ny nageldesign som jag sett på en blogg www.frokennal.blogg.se tidningstutorial typ. Det blev inge bra för mig så jag tog bort det och måla en halv ny det blv ännu fulare< tog bort den och målade en jätte ful, tappade helt lusten. Blev shittrött och gick och la mig i soffan utan att ha målat klart naglarna. Åkte hem till min morbror på kalas han fyller 50 idag så Grattis!! La mig i soffan där för jag mådde nt bra! Hann kolla på 2 filmer innan vi åkte hem. Under den tiden så kom rumservice ner med mat till mig, dom hade typ anställt personal, så det var nice :D
Ska gå och äta snart sen ska en ny design målas på mina naglar :) visar er sen kanske.
 

har också kollat på lite VD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback