svar på kommentarer :)

Inlägget är skrivet av Kattis den 2012-04-15 . 13:10:28 - Allmänt - Direktlänk
Anonym om spring flower nail tutorial:
varför använder du akrylfärg ist för nagellack? :)

Svar: Båda två går lika bra, men med akryl färg så syns färgen bättre(när det gäller vitt). Med nagellack måste man måla flera gånger. Men jag tycker båda funkar ungefär lika bra! Så det bara blev så i den designen :)


Hilal  om Ett: varför ska du t arlanda :O 

Svar: Jag skulle till London ;)


Linnea om Påsklov!!!!:
ska du kanske göra en tävling igen, om ja när?? :D
Svar: Ja, jag ska helt klart ha flera tävlingar så småning om. Vet inte när :S Några tips på priser? :)


Anonym om VINNAREN AV TÄVLINGEN ÄR...:
När kommer tvåan?:)

Svar: Det blir tyvärr ingen 2:( Men jag kan ha det i nästa tävling, typ att 1 får välja ett av priserna och 2 får det andra.:)


Linnea om NOTD: Lace:
hur kan du ha så fina naglar?! jag biter inte på mina naglar elr ngt, men endå blir dom inte lika fina som dina! ;(
Svar: Tack så mkt! Jag använder baslack/underlack, och använder handkräm som jag smörjer in nagelbanden med. Ett tips är stärkande lack, det hjälpte mina naglar mycket!


Anonym om Hur jag sorterar mina nagelack video:
De där med vit topp typ, De smala längst bak. Vad är de för märke och vart kan kan köpa de och hur mycket kostar de ungefär? :)
Svar: Dom är köpta på Ebay. Jag skrev lite om dom i det HÄR inlägget :) Vet inte hur mkt dom kosta med kanske ca. 60 kr. väldigt billiga!:)


Anonym om Körsbärsträd tutorial:
Kan du visa hur man klipper borsten? :)
svar: Visst! Ska bara köpa mig en borste först! :)



ps. Fortsätt kommentera, blir jätte glad!!
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Du undrade om tips på priser, här är 3 exempel som jag iallafall skulle gillat:en "stor" länkning, alltså kanske med en bild eller nåt..eller att du typ länkar ens ett antal gånger lite då och då i ett tag eller nåt,några nagellack eller rhinestones.:)

2012-04-16 @ 17:35:15
URL: http://linnstrakigaliv.blogg.se/
Postat av: Linn

* ens blogg



ska det stå ;)

2012-04-16 @ 17:36:21
URL: http://linnstrakigaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback