Nya Saker...

Inlägget är skrivet av Kattis den 2012-01-28 . 15:00:00 - Nagel tips - Direktlänk
Tjena! I förrgår var mamma och handlade och kom hem lite nagelsaker som jag tänkte visa er!


Det här var det som kom hem, 2 lack från Depends vårkollektion 2012 ( som jag tänker skriva lite om), ett vanligt vitt lack, ett beautylack och en nagelstärkare!


Det gröna lacket är det jag har på mina naglar just nu ( krodilnaglarna som ni hittar HÄR)
Det är ett mossgrönt lack som är lite mörkare i verklighete än på bild. En sak som jag gillar med lacket är att det är helt utan skimmer + att det torkar matt. Det täcker bra efter ett lager men jag tog ändå 2.
    Det vita är bara ett vanligt vitt lack, men + är att det täcker super bra!
Det rosa är nästan som ett laxrosa typ, riktig snygg vår färg. Inte så stark och rätt lugn, fint!

Beautylacket ger en lugn känsla och syns nästan inget, perfekt för fransk mainkyr! :)
Det stärkande lacket är till för dom som har naglar som bryts lätt, "smulas" sönder m.m. Det motverket det och gör nageln fin och hård :)

Kommentera om ni vill veta mera om någon av lacken!

Kommentarer
Postat av: michelle

sv; ska snart utse en vinnare.

Kan tyvärr inte hitta din inlägg om varför du vill vinna och det? och att du länkat?



så om du fixar det har du en stor chans!



kram

2012-01-28 @ 17:30:21
URL: http://nybergens.blogg.se/
Postat av: michelle

Nu är vinnaren uppe i iPhone skal tävlingen!

Gå in och kolla om det blev du:

http://nybergens.blogg.se/2012/january/vinnaren-i-tavlingen.html



Kram!

2012-01-29 @ 15:42:15
URL: http://nybergens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback