inte mkt till bloggande nu

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-06-18 . 21:32:38 - Allmänt - Direktlänk
Ska till landet på tisdag och där finns en datorn (kanske) men eftersom det kommer att vara fult upp på dagarna så blir det nog inte så mkt bloggande :(

Igår var det skolavslutning!! guud vad skönt!!!!!! :D Efter det så var jag med Ebba <3 och vi åkte och bada, det var kul :P Sen åkte jag hem.
och nu är jag med Ebba igen har varit hos henne hela dan och ska sova över :) <33
Har nya naglar igen :)) dom e vita med bruna fläckar typ, e finare än dom låter. Visar er imorn eller måndag om jag har tid.

Imorn så ska jag väl vara med Ebba lite men ska också till centrum och köpa en present till henne :) Skriver sen vad det är för hon sitter brevid mig :S :D

kollar på A cinderella story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback