2011-04-29

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-04-29 . 14:19:23 - - Direktlänk
Förlåt för att jag inte har skrivit på länge :( jag har bara inte haft tid, igår så träna jag basket och spela gitarr och kom hem typ halv 9 och då måste jag äta. Desutom tar det typ 30 år för datorn att ladda och startas. :angry: Så men idag så ska ebba sova över och gissa vad vi ska kolla på VAMPIRE DIARIES! Jaa :love: hehe... Aja men förresten tyckte ni om inlägget om hur man laddar upp en header? Ska jag göra så fast med typ ska smilisar till din blogg, eller, Wrapper backrund? Kommentera gärna:) Men nu måste jag pysa ses snart!

HA DET GÖTT!!

P.S. har ni sett att när ni kommenterar så är det en bild i bakrunden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback