Budy butter

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-07-18 . 14:58:06 - Allmänt - Direktlänk
Igår var jag med mamma i centrum innan vi åkte till landet. Vi behövde köpa lite grejer. Det mamma köpte till mig var tre grejer. Det var lite krämer och sånt :)


  • Body butter - Sweet Lemon
    Den kommer från the body shop och är en kräm för kroppen. Den finns i jätte många olika dofter men mina favoriter va Sweet lemon och Pinki passion. Den återfuktar och ger en härlig lyx för huden plus att lämnar efter en liten doft :) Tummen upp för den. Skriver mer om den senare när jag har testat den ett tag. En mini burk (min) kostar 60kr.
  • ACO - ansiktskräm. Det är en vanlig ansiktskräm som återfuktar torr hud. Skriver mer när jag har testat den. Den kostade 89.jag har en rosa :)
  • Depend - ögonfrans färgning. Det sista vi köpte var ögonfransfärgning från Depend. Det ska vara enkelt att färga och det ska gå fort. Vet inte hur mkt den kosta men skriver när jag har testat den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback