nails of today - jeans

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-07-17 . 17:28:00 - Nail art - Direktlänk
Håller på att göra nya naglar efter att ha haft samma i en vecka får jag snart panik. Det var HUR kul som helst på campen. Saknar det och alla nya vänner :'( Men det blir ju en återträff sen :)
Igår måla jag om dom men blev inte alls nöjd tog nt kort på dom men jag kanske gör dom igen vill ni se bild då? Aja nu gör jag jeans inspererade naglar. Har inte med mig kameran ( är på landet) men ska hem på onsdag sen så åker jag till fjällen och är där en och enhalv vecka typ. Tror inte det finns nån dator där men vi får se :)
men vill ni se bilder på naglarna jag gör eller om ni vill önska naglar så snälla gör det. Bara kommentera om det är så. För jag har noll insperation.

bloggar mer sen puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback