gäster på landet + nya naglar (igen) :D

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-06-30 . 15:02:35 - Allmänt - Direktlänk
Japp sitter vid datorn igen meddans M&M sitter ute med sina gäster som dom bjöd på lunch:) Vi åt paaaj ♥ me ♥ paj:D
Väntar på att mina naglar ska torka HELT innan jag fortsätter, så att dom nt förstörs :)
Har verkligen ingen anning om vad jag ska skriva om :S
joo nu vet jag...

... Jag har läst ut THE HOST alltså genom dina ögon på svenska. Men läste den på eng skulle göra det i skolan men hann nt klart förrens nu den e ju 600 s typ. Tror att jag ska skriva en recention. Skulle ju göra det på törst? Aja vi får se hur det blir :)

Hare bra så länge ♥ puss!

p.s. Måste bara säga att en av dom bästa böckerna THE HOST SKA BLI FILM!! PÅ RIKTIGT!!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG GRÅTER AV LYCKA! BOKSTAVLIGEN! OCH DAMON FRÅN VAMPIRE DIARIES SKA SPELA IAN!!! JAG GRÅTER ÄNNU MER!! OM DEN KOMMER TILL SVERGIE DÅ LOVAR JAG ATT JAG SKA KOLLA PÅ DEN PÅ BIO OCH ATT JAG KOMMER GRÅTA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback