tutorial, innan

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-10-27 . 17:48:13 - naglar - tutorial - Direktlänk
Hej! Gjorde en tutorial på vad jag gör innan jag målar naglarna. Typ. Ni får se från hela början till slutet. Designen är inserar av www.lackat.blogg.se

1. Så här ser dom ut. Jag har klippt och filat ner dom lite.
2.Sen smörjer jag in händerna eller så tar jag nagelbandsolja. Efter det tar jag underlack.
3.Målar min bas färg.
4. Målar dit detaljer, i detta fall lite spindlar.

5. Lackar på 2 olika glitter/skimmer.
6. målar ett spindelnät på pekfingret.

KLART!!!

Kommentera om ni vill se exakt hur jag gjorde spindlarna och spindelnätet :) Hoppas att ni gillade det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback