DIY body spray

Inlägget är skrivet av Kattis den 2012-08-18 . 23:02:23 - Allmänt Tips - Direktlänk
Hej! I den här DIY videon så visar jag ett sätt att göra sin egna parfym eller body splash/spray på!
Den är väldigt lätt och tar inte lång tid alls. Men jag måste säga att det blir rätt så kladdigt om man inte är försiktig. En annan sak är viktig att veta är att den kan mögla! Min body spray började att mögla efter ungefär en vecka men det är inte farligt att använda den innan den börjar mögla! Tänk bara på att inte göra super mycket ( som jag gjorde) så går det nog jätte bra ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du göra en diy ansiktsmask? ;)

Svar: Jag har redan gjort en choklad ansikts mask, men kan absolut göra en till ;)
kattis PS

2012-08-24 @ 15:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback