FUNNY FREAKS

Inlägget är skrivet av Kattis den 2012-02-11 . 11:25:16 - Nail art - Direktlänk
Jag har startat en till blogg på devote med mina kompisar besök gärna den! www.funnyfreaks.devote.se
Jag kom nyss hem från en match, vi förlorade:(
Jag kom på ett till pris till tävling nämligen...

DOTTING TOOLS! gör så att det blir mkt enklare att göra prickar eller mönster :)

7 NAIL ART SABLE BRUSHES - NAIL ART - RED HANDLE ***
Nail art borstar för att göra små detaljer.

Så här kom två till priser, tycker ni någon av dom här eller någon av dom förra? Kommentera!
p.s. jag funderar på 2 st priser....

Kommentarer
Postat av: Klara

Dotting tools, nagellacket med smal pensel eller fimostavar tycker jag!

2012-02-11 @ 13:40:48
Postat av: Lina

Dotting tools! :D

2012-02-12 @ 15:30:39
Postat av: Julia

Dotting tools :D förresten så har jag gjort din design av Cherry blossom på mina naglar så om du vill se hur mina såg ut får du gärna kika in på min blogg och bläddra ner lite så hittar du dem :D länkade självklart din blogg i det inlägget :-)

2012-02-15 @ 00:29:12
URL: http://nailaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback