Nytt: schampo och balsam

Inlägget är skrivet av Kattis den 2012-11-08 . 12:19:49 - Allmänt - Direktlänk
På senaste tiden har det kliat rätt mkt i min hårbotten, och jag kollade, det är inte löss ;) Utan förmodlingen har jag fått torr hårbotten eller så är det nått med nån hårprudukt jag använder som jag inte "tål" längre. Tänkte då att jag använder mest schampo och balsam. Så bestämde mig för att byta ut mitt schampo och balsam!
Så mamma var förbi apoteket för några dagar sen och köpte de här till mig!:) Det är ACOs schampo och balsam för torr hårbotten. Det som är bra är att de är parfymfria, vilket också kan vara andledningen till känslig hårbotten.
De kostade 110 kr för båda. I schampot är det 150 ml och i balsamet 100 ml.

Kommentarer
Postat av: Linn

Har samma problem, säg gärna till om det funkade! ;)

2012-11-10 @ 13:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback