Tips 2

Inlägget är skrivet av Kattis den 2012-04-15 . 13:23:15 - Nagel tips - Direktlänk
Här kommer tips två! Tryck HÄR för att komma till tips ett :)
NAGELLACKS THINNER!!
En nagellacks thinner kan man hälla i ett nagellack om det har blivit segt av olika anledningar, T.ex om det är gammalt eller om man inte stängt korker ordentligt. Jag har aldrig testat en nagellacks thinner så jag vet inte om dom funkar. Det finns säkert olika bra/dåliga.
<------ Är från ARTDECO och går att köpa HÄR för 98 kr. Det står på hemsidan att den tunnar ut nagellack som är sega eller svår applicerade.
Seche Restore - Thinner<------- Kan du köpa HÄR, fast jag vet inte om den funkar till alla nagellack. För det står att den är till för Seche vite som är ett topplack från samma "märke".Den kostar 79 kr.
Jag skulle köpa den första för den känns mera säker att den funkar för alla nagellack! Hoppas ni uppskattade tipset! :)

Kommentarer
Postat av: :D

taaaaaaaaaaaaaaack, för tipsen du är bara bäst!! :D

2012-04-16 @ 19:34:18
Postat av: .

kolla här, på min blogg så är vår typ ^om oss^ det du har´ jag är 13 år gammal blablabla, hur kan du har det på högra sidan & jag på vänstra, hur fick du det till högra? :D

komenter en av våra inlägg & säg hur du gjorde är du snäll, fast bara om du vill då :)

tack om du gör det, ps: älskar din blogg! :D

2012-04-16 @ 20:39:12
URL: http://multiphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback