Små fina tips!

Inlägget är skrivet av Kattis den 2012-04-07 . 08:14:00 - Nagel tips - Direktlänk
(tidsinställt inlägg)
Så jag tänkte tipsa er om några små tips som kanske är bra att tänka på! Jag tänkte att någon/några gånger i månaden ge er ett litet tips. Så här kommer första tipset! 
1.BASLACK -  Använd ALLTID underlack eller baslack. Det skyddar din nagel från att miss färgas men gör också så att nageldesignen håller längre.Har du naglar som lätt bryts av kan du köpa ett baslack som även stärker naglarna. Jag har testat ett från sally hansen som är super bra. Det skyddar naglarna men gör naglarna mycket starkare också.
Det är däremot lite dyrt. En annan lite billigare variant är depends nagelstärkare!




Hoppas ni tyckte om tipset! :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: hihi! vad tycker du om tatueringar? :)

2012-04-07 @ 16:13:11
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Lovisa som älskar dina naglar!

kan du snälla hjälpa mig! jag ska snart på en fest om 3 dar. behöver några party-naglar, kan du göra några & sen lägga upp dom på din blogg, snäällaa! i need you!´<333333

2012-04-09 @ 10:35:51
Postat av: Linnea!

tack för dom tipsen!!! :D

du, har du några tips på att när nagellack blir typ kladdiga eller asså man inte har använt dom på hundra år så blir dom typ konstiga, för det är jätte svårt att måla när dom är så.

du kanske ha några tips! :)

2012-04-09 @ 10:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback