Hur du enkelt ändrar din design

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-08-11 . 17:45:40 - Allmänt Tips - Direktlänk

Om man söker på youtube så kan man hitta hur många klipp som helst på hur man gör en header och hur man ändrar sin bakrund. Men inte så många mer saker. Så inom en kort framtid så kommer jag vissa i ett inlägg hur man kan ändra sin design enkelt i några steg. Men jag kommer inte visa saker som "hur man ändrar bakrund" eftersom att det är så lätt att hitta på youtube. Jag gjorde förut ett inlägg om hur man ändrar headern. Men det var inte så bra. Men tryck HÄR för att komma till inlägget.
Så inom en kort framtid så kommer jag att vissa hur du kan:

- ändra namn i menyn t. ex. Kategorier - vad jag skriver om.
- ändra text still  i rubrikerna
- Få smilisar till bloggen
- Få en bakrundsbild i kommentarsfältet
- plus vissa 2 videosar från youtube på hur du kan
1. ändra header
2. ändra bakrund


Detta inlägg kommer att komma en dag då jag har mkt ledig tid. Kommentera om det är något mer ni vill veta. Jag kan tyvär inte lova att jag visar det eftersom jag bara kan lite av bloggdesigns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback