nytt - kicks lack

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-12-18 . 20:41:18 - Nail art - Direktlänk
Efter matchen åkte jag hem till Ebba, så byte vi jul klappar. Vi kunde inte vänta till lördag så vi öppnade idag! Ebba gav mig tre super fina nagel lack från Kicks egna nagellacks märke. Jag fick inner peace, midnaght pearl och stormy seafoam. Inner peace är helt perkeft för fransk manikyr. Den är beige och syns inte alls mkt, helt perfekt! Midnaght Pearl är en metallic grå med lite skimmer i sig. Formulan på den var lite rinig och det krävdes minst 2 lager för att få den täckande. Det sista lacken är ett super fint glitter/skimmer lack. Som är väldigt fint att ha på ett annat lack. Liknar ett jag har från KIKO.
KICKS Make Up Nail Polish Shades of Grey & BlackKICKS Make Up Nail Polish Shades of Neutral & White
bilden till vänster ser ni inner peace och midnight pearl ( de som står)
bilden till höger visar stormy seafoam längst till vänster.

p.s. Lacken från Isadora, KÖP det! Är jätte snyggt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback