Frestad och bränd

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-06-04 . 12:15:56 - Böcker - Direktlänk

Jag läste just på www.adlibris.se att det har kommit två böcker till på svenska i serien House of Night. Den som jag skrev om Vampyrens Märke är första delen. Jag skrev att det fanns 5 delar men nu så har det kommit en till. Det finns (tror jag) 7 delar på engelska och nu har dom skrivit alla på svenska också. Den 6:e delen heter Frestadoch den 7:e delen heter bränd. jag tänker inte avslöja vad den handlar om för dom som läser böckerna. Men jag tänker läsa den och sen skriva en bokrecention om dom. tyvär så är dom ganska dyra så jag får se om dom finns på biblan.Jag läser ju om serien och har just läst ut Sveket, så det blir nog en recention på den snart:D

 Bränd    Frestad

p.s. såg just att det finns en till!!! men vill inte skriva om texten igen. var tvungen att göra dt förrut d.s.
Uppvaknandet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback