FB

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-05-26 . 16:38:11 - Allmänt Tips - Direktlänk
Hej he allihoppa!! har just kollat på världens bästa avsnitt av vampire diaries :D Det var grymt :) jag kan länka till det det är avsnitt 22 sesong 2

annars ska jag bara ta det lugnt, träna lite på tyskat och göra SO . Jag hoppa basketen idag med för känner mig inte helt ok än :( tyvär.

Förresten gilla ni nya headern? ska fixa ny bakrund också :) Jo jag tänkte kanske starta en kategori som heter designa din egen header. Eller skapa något mail som jag skickar ut nån gång i månaden till dom som vill, eller så lägger jag bara upp i ett inlägg. Det jag ska lägga upp är olika sortes headers, olika designs, där ni som läser min blogg(inte många, men) får välja en om ni vill ha den som header.

Det där kändes klångrigt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback