förra förra, förra och nuvarande naglar :P

Inlägget är skrivet av Kattis den 2011-11-09 . 16:04:23 - Nail art - Direktlänk
Hej nu tänker jag börja blogga igen, så här kommer ett inlägg med mina sista halloween naglar, ledsen att jag inte la upp dom tidigare:( Sen har vi också mina föra naglar som gjordes i fredags. Och sist men inte minst mina naglar nu! Jag "härmade" lite. Gjorde ungefär lika som lackat ( är länkat under länkar) hon gjorde GIRL POWER naglar, och tyckte dom var jätte snygga.

KOMMENTErA om ni vill se hur man gör någon av designerna!



( 1:a bilden halloween naglar, 2:a bilden mina naglar nu, 3:e bilden FÖrra naglarna)

Kommentarer
Postat av: Anonymius

Vill se hur man gör pumpa naglar!!!

2011-11-10 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback