Dagens Tips

Inlägget är skrivet av Kattis den 2012-01-05 . 20:09:17 - Allmänt Tips - Direktlänk
Här kommer dagens tips! Vet inte riktigt om jag ska kategorisera det i allmänt tips eller i naglar tips. 


                                                                  LYPSYL HANDKRÄM!

Denna handkräm finns att köpa på t.ex Ica Maxi eller Apoteket för ca. 30-40 kronor. Den heter Lypsyl Handcream silky and soft.
    Den är super mjuk och skön på händerna. Det som är ett extra plus med den här handkrämen är att det har någon effekt som gör att krämer sjunker in i huden snabbare än andra krämer.

Jag gillar den verkligen, just för att den är så skön och mjuk på händerna. Plus att den är rätt billig och lätt att få tag på :)
    Händerna blir också väldigt mjuka och nästan inte alls torra vilket är hela poängen.
Jag är väldigt torr runt naglarna och så har jag torra nagelband. Denna handkräm hjälpte verkligen!

                                     
                                     poäng: 10/10


Vill ni se flera sånna här inlägg? Vill ni veta mera om den? KOMMENTERA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback