KIKO 359

Inlägget är skrivet av Kattis den 2012-07-20 . 11:02:00 - Allmänt - Direktlänk
Hej! Om ni såg min senaste haul video, så vet ni att jag köpa några KIKO lack! Jag sa också då att jag skulle swatcha och visa alla lack var i ett enskilt inlägg. Så här kommer första lacket:)

Namn- KIKO nr. 359
Färg- nr. 359 är ett persiko färgat nagellack, utan skimmer eller glitter. Det ser mera orange färgat ut på mina naglar än i flaskan.
Lager för full täckning-2-3
Tork tid-ca. 10 min
Jag blev lite besviken på det här KIKO nagellacket. Det var inte lika lätt att måla med som mina andra KIKO nagellack, plus att borsten lämnade fulla ränder. Det tänkte inte så bra som jag trott heller.
När jag först testade lacket så blev jag inte så nöjd, men sen när jag fortsatte att måla nästa lager så blev det bättre.
Färgen är en väldigt min vår och sommar färg som är väldigt glansig. På bilden har jag itne på något topplack.
+ Torkar fort
+Glansigt
+ Perfekt vår/sommar färg
 
-Lite svårt att måla med
-täcker fullt först efter tre lager, eller 2 tjocka ( torktiden blir då längre)
 
betyg: 3/5
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback