Dagens naglar: Color

Inlägget är skrivet av Kattis den 2012-11-04 . 12:55:01 - Allmänt - Direktlänk
 
Här kommer ett sent inlägg om hur mina naglar ser ut. Har haft detta ett tag nu och ska nog måla om dom idag. Men har inte kunnat blogga om dom för att jag har varit i norrköping de senaste dagarna. Ointeressant fakta men det är därför jag ej har kunnat bloggat!;) Vill inte heller mobilblogga om naglar då bilderna blir kassa.
 
Hur som helst denna designen tog typ max 25 min, alltså väldigt snabb med tanke på att det ser ut som om jag har lagt ner en massa tid på alla streck. Har använt en speciell teknink, vill ni se tutorial? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmiis

Ja, snälla gör en tutorial !!
Grymt snygga :)

2012-11-04 @ 14:28:56
URL: http://emmiisblogg.devote.se
Postat av: A

JA!

2012-11-04 @ 16:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback